Lyckades jag?

2011-08-28 @ 19:20:23
Allmänt
Så, nu tror jag att bloggen ser ut som den ska göra. Jag var tvungen att börja om helt och hållet för att det skulle bli bra. Ny design blev det också (tryck F5 om du inte ser den). Jaa vad ska man säga om den då, den blev ju väldigt rosa om man säger så. Jag ska försöka att ha kvar den här designen ett tag för jag tycker att det är lite irriterande när man kikar in på en blogg också har dom olika designer hela tiden. Som ni kanske har märkt så har jag ju en tendens till att byta design hela tiden men nu är det slut med det!
Kommentarer
Skrivit av: Maja

ja, det blev jättefint=)

2011-08-28 @ 20:53:01
URL: http://majahimajaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0