6 dagar efter, nästan 7

2011-12-03 @ 23:00:32
Allmänt
Det kändes behövligt med en liten bloggpaus, så nu är vi back on track igen.
I veckan så har det varit som vanligt: skola, några prov, det vanliga helt enkelt. Förutom att vi har börjat sälja tandborstar, jag har redan blivit av med några så det ska nog gå bra.
Idag så har jag först varit och köpt julklappar så nu är det bara en klapp kvar, vilket känns jättehärlig men problemet är att jag har ingen aning om vad jag ska köpa. Sedan blev det middag på Allstars för att fira morfar. Blev att stanna där ett tag så jag kom hem för ett litet tag sen.
Jag har hunnit ta några bilder sen senast så jag tänkte visa upp dom sen, vissa ska bara redigeras först. Förövrigt så måste jag säga att jag gillar mina closeup-filter mer och mer för varenda dag som går.

Det blir pepparkaksbak imorron. Längtar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0