Juldagen

2011-12-25 @ 23:00:42
Allmänt
Hej på er!
Hur har ni spenderat juldagen?
Själv har jag varit hos mormor och haft julafton nummer två. Riktigt trevligt var det iallafall, för det är inte ofta man har hela släkten samlad :) En av fördelarna med julen.
Idag fick jag:
◊Extern hårddisk
◊Säsong 3 & 4 av Gossip girl
◊Adobe Photoshop (Elements 10)
◊Ett stativ
◊En ny skoterdress
◊En bok
◊Ett Itunespresentkort


Just nu så är jag lite sugen på att installera PS eller att föra över alla mina bilder till hårddisken. Men vi får se. Kanske blir det att se någon film med familjen (med den delen som är vaken än iallafall)
Kommentarer
Skrivit av: Linda

Om du somnat när jag gjorde det hade vi kunnat se en film på morgonen istället. :)

2011-12-26 @ 14:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0