Julkänsla

2011-12-11 @ 22:00:25
Allmänt
Jaaa, som ni kanske redan vet så hade jag, Ellen och Maja julmys i fredags med julklappar och en massa skoj, så nu har man faktiskt lite julkänsla. Jag tror att jag aldrig blivit så nöjd över en julklapp som jag blev över min och Ellens julklapp till maja. Kul hade vi också när vi gjorde den och fina bilder blev det. Det är ju roligt att det har snöat massor så att det faktiskt känns som tredje advent idag . Tydligen så är december inte min bloggmånad. Jag ber om ursäkt för det. Måndag imorron. Känns skönt att starta upp veckan med tre lektioner och ett 2 timmar och 40 minuters långt hål. Hoppas att ni får en bra start på veckan.

Alldeles för lång slutartid men, lite rolig blev den väl?

Kommentarer
Skrivit av: ewa

kul film.

2011-12-12 @ 08:34:23
Skrivit av: Ellen

Så rolig den blev:D

2011-12-12 @ 15:08:23
Skrivit av: maja

Den blev ju jättebra =)

2011-12-12 @ 15:46:32
URL: http://majahimajaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0