151111

2011-11-15 @ 21:18:45
Allmänt
Jag började det här inlägget med dagens datum.
Jag har oftast ingen koll på vilket datum det är.
Jag avskyr när folk svär i varenda mening.
Jag har en otroligt blandad musiksmak.
Jag tycker verkligen om att se på ishockey, men att spela går inte alls, speciellt då man nästan inte ens kan stå på ett par skridskor.
Jag blandar ihop å och ä ibland då jag skriver på tangentbord,  så att t.ex då blir dä...
Jag klarar inte av att läsa bloggar som har en massa stavfel överallt.
Jag har aldrig åkt slalom.
Jag tycker om att vara i fjällen.
Jag har fina vänner.
Jag älskar min familj även om jag inte alltid visar det.
Jag går aldrig och lägger mig i tid på kvällen och klagar sedan oftast på att jag är trött...
Jag går en bra klass.
Jag önskar att jag hade lärt mig att spela gitarr eller piano.
Jag har en spellista för varje månad på Spotify.
Jag skaffade förresten Spotify för 4 månader sen.
Jag har en ganska klar bild på hur jag vill att mitt liv ska se ut, när jag blir stor.
Jag ingen aning om vilket gymnasium jag ska välja, ännu mindre vad jag vill jobba med.
Jag diggar Lykke Lis röst.
Jag vill fara utomlands helst till New York eller någonstans där det är varmt.
Jag älskar serien Vänner.
Jag har nog sett varenda avsnitt i den serien minst 3 gånger
Jag har nyss skrivit 23 meningar som börjar med jag.
Kommentarer
Skrivit av: maja

Haha, kul inlägg =) Jag vet att det var länge sen jag skrev om scrapbooking. Är snart klar med ett minialbum så då får ni se det. Sen jag fick kameran så vill jag mest fota, hihi

2011-11-15 @ 21:26:54
URL: http://majahimajaha.blogg.se/
Skrivit av: Ellen

Det är aldrig försent att börja spela gitarr eller piano:D

2011-11-16 @ 19:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0