Elsas mode

2011-11-05 @ 23:31:14
Allmänt
Minns ni att jag berättade att jag läste "Elsas mode" och sedan fortsättningen "Elsas värld"?
Jag har nyss sett ett avsnitt av det på tv3 play. Dom har tydligen gjort det till en serie. Avsnittet var ganska kort (ca 10 minuter) men jag tyckte att det var bra ändå. Så den serien ska det bli roligt att följa.



Nu till en helt annan sak: Varför kommer aldrig snön? Det är ju November (och i November så blir det första advent och när det är första advent så är det ju nästan jul, oj vad tiden går snabbt. Nåväl tillbaka till ämnet.) och än så länge så har det bara snöat några flingor. Förra året så snöade det redan den 14 Oktober och den snön höll sig kvar ända tills våren.
Aja, snöar gör det säkert frågan är bara när?

 

Kommentarer
Skrivit av: Ellen

Det blev mycket bra med den nya headern! :D

2011-11-07 @ 15:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0