Första advent

2011-11-27 @ 18:41:12
Allmänt
Det känns inte riktigt som att det är första advent idag, jag menar: ingen snö. Kommer det att snöa innnan andra advent? Vad tror ni? Idag så var jag först i kyrkan (där jag förövrigt lyckades tappa mobilen. Tur att det finns ärliga människor som såg den och sedan listade ut att den var min) och sedan stod vi och sålde fika med klassen. Jag fick då iallafall se något som jag inte hade sett förut nämligen: En ren mitt i affären. Som tur var så var den ju inte en riktig men lika stor som en riktig. Försäljningen gick då bra iallafall. Så lite pengar måste ju det ha blivit.
Jag har fortfarande inte blivit varm i händerna efter att ha stått ute i 3 och en halvtimme, men jag hoppas att jag blir lite varm på Zumban senare.

Annars då, joo jag har skickat ut några önskelistor och nu ligger läxorna och väntar på mig. Men jag var inte så värst taggad att ta itu med dom nu. Det för bli senare då jag kommer få panik över att jag inte börjat med dom tidigare. Näe jag tror att jag sätter mig och spelar lite gitarr istället. Det lät mycket mer lockande.

Kommentarer
Skrivit av: maja

Ja, jag tänkte just plugga med word men jag gillar internet mycket bättre....=)

2011-11-27 @ 19:48:11
URL: http://majahimajaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0