Mitt egna lilla luciatåg

2011-11-25 @ 23:11:51
Foto - Blandat
Här tänkte jag bara visa att man kan komma riktigt nära med closeup-filter. Jag har två filter, ett +4 och ett +10 (ju högre tal desto närmare kommer du). Jag fick mina filter för några dagar och än så länge så är jag väldigt nöjd. De är ju dessutom billiga jämfört med ett macroobjektiv för flera tusen. Jag köpte mina hos tvspelsweb.se (som förövrigt hade jättesnabb leverans) för omkring hundringen. Jag tänkte visa några bilder också.

Utan någon zoom alls på mitt 18-55mm
Inzoomad  till max.    
+10 och inzoomad till max.
Det går också att komma närmare om man har på båda filterna samtidigt så att det blir +14.
Kommentarer
Skrivit av: ewa

dekoratrisen är igång ser jag.KRAM.

2011-11-26 @ 09:00:24
Skrivit av: Petra

Tacktack Lina, det är din med!:)

2011-11-26 @ 13:57:00
URL: http://petravikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0