Några klagomål...

2011-11-09 @ 20:31:57
Allmänt

Hejsan på er. Det känns väldigt konstigt att klockan redan är halv nio. Enligt mig så borde den vara typ halv sju. Idag på skolan så hann vi med dans, brandövning, tio minuters engelska, idrott och sedan till stan för att se på en teater. Efter skolan så blev det konfaträff. Sen kom en otrevlig huvudvärk som inte vill fara bort. Inte har jag hunnit plugga heller. Just nu vill jag bara gå och sova och hoppas att huvudvärken har försvunnit tills imorron. ( Jag vet att det här inlägget blev tråkigt och inte kan jag lägga ut en bild heller då jag bloggar från iPaden.) Vi hörs imorron då jag förmodligen är lite gladare. :-)

Kommentarer
Skrivit av: ewa

hoppas att du är bättre idag. Längtar efter dig o alla andra i familjen. KRAMMMMM.

2011-11-11 @ 13:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0