Snart tisdag igen...

2011-11-14 @ 20:52:39
Allmänt
Hejsan på er! Även om jag inte har bloggat på ett bra tag så har jag fortfarande inget att skriva. Inga nya bilder heller men jag hoppas att det kommer några nya snart. Jag kanske måste ladda kameran först och sen fota lite frost kanske. Typ varenda dag då jag har gått hem från skolan så har det varit en jättefin solnedgång. Men kameran brukar ju oftast ligga hemma och då så det finns inte mycket att göra. Och idag när jag var ute och gick så var månen jättestor och fin, så snälla tomten kan jag få ett stativ och ett 70-300mm-objektiv i julklapp? Tack!
Fick nästan lite julkänsla även om det inte ens finns någon snö. Några bilder från förra julen. (mobilbilder)
Jag måste börja tänka ut och köpa julklappar. Undrar vad man man ska köpa i år?
Kommentarer
Skrivit av: ewa

planera tid för bakning av pepparkakshuset.

2011-11-15 @ 09:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0