"Vars landar man då?"

2011-11-04 @ 18:54:52
Allmänt
Igår kom man hem och idag så har jag inte gjort så mycket, och nu så sitter jag här. Jag har då haft det trevligt. Det var jätteroligt att träffa Emmy igen och i Ö-vik så var det också roligt. Det var faktiskt där jag (den smarta jag)utbrast citatet i rubriken när jag jag såg "backhoppningsrampen". Jag tittade såklart åt andra sidan också tills jag insåg att man faktiskt hoppade högt upp i banan och inte längst ned som jag trodde för ett kort ögonblick....
Jag tänkte visa er ett axplock av blider från resan till Ö-vik. Vi får se om det kommer upp fler sen.

Det blev visst mindre än vad jag hade tänkt men fler bilder kommer upp sen i ett annat inlägg sen kanske det blir en liten överraskning också.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0