Brrrrr...

2011-10-25 @ 22:09:34
Musik
Hej på er! Hur har eran dag varit.
Själv så var jag nyss ute och fotade stjärnor. Vilket visade sig vara betydligt svårare än vad jag trodde. Men några bra bilder tror jag att det blev med hjälp av ett stativ som vi tydligen hade hemma. Hur har jag kunnat missa det?
Förresten så är det jättekallt ute och att sedan ligga på marken som var alldeles frostig var ingen hit.
Aja, jag visar er nog stjärnbilderna imorron efter konfaträffen.
Näe, här kan jag inte sitta för jag har fortfarande inte packat idrottsväskan till imorron. Zumba på morronen och skridskor just innan lunch. Zumban blir nog rolig men skridskorna har jag lite delad åsikt om.....
Till sist ett litet musiktips.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0