Helgen

2011-10-23 @ 14:22:53
Allmänt

I fredags så var jag först på TG. Där spelade vi galenpanna och lite pingis. Sen så blev det så att Signe, Ellen och Maja sov över här. Vi såg film till tre och somnade någon gång vid fyra. Vi vaknade 11 på lördagen. Sedan blev det att spela lite mario kart på wii:et. Sen for dom hem och jag såg lite hockey och åt middag sedan for jag till EFS på möte. Snart är nog alla mina 10 gånger på gudtjänst avklarade. Haha, jag har typ 6 gånger kvar, men jag mår då inte illa av att vara på några gudtjänster. Just nu sitter jag och ser på NHL ( stars vs ducks ) och senare ikväll blir det nog att fara till kyrkan för att höra på när lillebror sjunger. Egentligen så skulle det ha varit zumba klockan åtta men den blev inställd så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0