I know....

2011-10-14 @ 23:28:51
Allmänt

Japp, det har varit dålig bloggning på sistone men jag skriver nu, eller hur? Igår så var det skola till tre och sen blev det att plugga till fysikprovet och engelskan som vi hade till idag. Idag så gick jag också skola till tre. Vid klockan sex så for jag till EFS för att planera TG-gudtjänsten som blir imorron. Jag trodde att jag bara skulle spela gitarr på en låt men, tydligen så ska jag sjunga på två låtar också (det kommer dock att låta väldigt falsk så, stackars dom som måste höra). Men annars så blir det nog bra. Bloggar från iPaden idag också så ingen bild idag heller. Nu blir det nog att skalla kudden för min del. Jag är väldigt trött så det behövs nog en massa timmars sömn. Good Night!

Kommentarer
Skrivit av: Maja

Nej, det kommer låta jättebra.

2011-10-15 @ 10:29:51
URL: http://majahimajaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0