11 September....

2011-09-11 @ 19:40:34
Allmänt
....Det måste ju vara en dag som alla känner till en händelse på och då menar jag såklart när twin towers rasade.
Stackars anhöriga till dom som omkom. Själv så har jag aldrig varit i New York men det är ett ställe som jag hemskt gärna skulle vilja resa till. Men åter till saken: New York finns i min tanke hela tiden (speciellt idag) Även om det var tio år sedan så kan jag inte sluta tänka på dom som omkom och deras anhöriga. Jag hoppas att jag slipper gå igenom den sorg som att förlora någon som man gillar otroligt mycket, kanske rent av älskar men vi vet nog både du och jag att det kommer vi inte att slippa undan.
Kommentarer
Skrivit av: maja

Haha, tack så mycket och fin design och jättefina bilder själv =)

2011-09-11 @ 21:05:13
URL: http://majahimajaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0