Warning: En massa svammel

2011-09-21 @ 18:09:28
Allmänt
Ibland så är det svårt att ha en blogg eller snarare då man inte vet vad man ska skriva. Helt enkelt som det är nu för mig, när blogginspirationen står på noll. Men ändå vill man skriva något och då brukar det mest bli en massa svammel (och det är precis vad detta är).Men oftast så är det jätteroligt att blogga och då menar jag inte bara själva skrivandet utan också att hålla på att och fixa en massa i kodmallar och stilmallar. Varje kommentar är också speciell. Jag vet inte riktigt vad som jag vill ha ut av detta inlägg men jag antar att det som jag vill säga är att insperationen är på noll, att det är roligt att blogga och att jag gillar kommentarer.
Kommentarer
Skrivit av: ewa

Detta tråkiga väder gör ju att inspirationen tryter.

Vi syns i hockeysoffan.

2011-09-22 @ 14:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0