Nämen titta vem som skriver!

2012-02-15 @ 20:30:26
Allmänt
Nu var planen att det skulle börja hända saker här på bloggen igen.
Bland annat så håller jag på med en ny design, jag har en höstdesign och det är mitten av februari. Illa!
Orsaken till min frånvaro var först att jag blev sjuk i tre dagar och sen så for jag och min familj på semester.
Joo, det är sant, så den 4 till 11 var i Arguineguin (Kanarieöarna). Så jag har några bilder att visa. Det var en bra semester i stort sett om man räknar bort att vi blev lite sjuk där också. Det konstiga är att jag bara tog 350 bilder och jag som var orolig att jag skulle ha för litet minneskort! Och på minneskortet rymmer jag ca 4000 bilder! Haha.
Hoppas att vi ses snart.

Kommentarer
Skrivit av: Maja

Oj, så där trodde jag inte att det stavades =)

2012-02-15 @ 21:18:04
URL: http://majahimajaha.blogg.se/
Skrivit av: Ellen

Haha, det trodde inte jag heller! Kul att du har börjat skriva igen. Du får gärna lägga ut fler bilder från utlandet om du vill:)

2012-02-15 @ 21:54:50
URL: http://nystromsfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0