Yesterday was almost like tomorrow

2012-02-17 @ 07:42:04
Allmänt

Godmorgon! Jag hann inte skriva igår men jag gör det nu istället. Jag kom hem vid fyra sen blev det att slänga sig in i duschen, snabbäta och sedan fara på hockey. Lite synd att dom förlorade menmen... Jag hade bättre plats den här gången och superzoomen fick följa med. Jag tyckte att det var svårt att fota spelarna. Dom stod inte precis stilla. Och att hitta av dom på planen var inte heller det lättaste, så jag har nog några bilder där nån arm, huvud eller någon annan grej saknas... Men det går säkert bättre nästa gång. Övning ger färdighet.

Jag kan väl även berätta att jag har börjat lite smått med ett Arguineguin-inlägg.
Jag måste bara hinna redigera vissa bilder lite bara.

Jag har haft ganska mycket att göra med skolarbeten på sistone men det blir bättre till veckan skulle jag tro.
Jag bloggar inte från min egna dator just nu så ni får bilder sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0