Jullov

2012-01-06 @ 23:37:59
Allmänt
Som ni har märkt så har bloggen tagit ett jullov. Det kommer nog att bli bättre när jag börjar om skolan, vilket är ganska snart, har redan lite ångest.
Jag har haft det bra. Jag har bland annat firat nyårs i fjällen. Och en sak kan jag säga om det: KALLT!
Igår gjorde vi en jätterolig grej men jag tror att jag håller lite på den hemlisen ett tag till....:-)
Trött har man varit idag då man satt och såg JVM-finalen (har även lyckats vända på dygnet och jag vill skylla det på småkronornas matcher). Roligt att dom vann iallafall! Idag var vi bortbjudna på middag så vi kom hem för ett tag sedan.
Jag vet att det här inlägget blev väldigt osammanhängande men.....
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0