I´m glad I got you!

2012-03-05 @ 22:11:25
Allmänt
En superbra första dag på lovet. Först en liten fotopromenad med Maja och sen kom Ellen och då letade vi reda på en backe som vi var i. Efter det knallade vi hem till Maja där vi bakade kladdkaka.
En sak som jag pratade mycket om vid vår lilla fotopromenad var att jag inte får solstrålar på bilder om jag fotar solen. Och vad tror ni att jag har på ALLA bilder som jag har tagit idag? Solar med solstrålar! Och jag har fortfarande ingen aning hur man gör. Jag har kollat inställningarna men de var som jag oftast brukar ha dom. Knasigt!
För övrigt så har jag fotat månen både igår kväll och idag vid fyra. En sak kan jag säga: det var mycket enklare när det var ljust ute! Tyvärr var det inte fullmåne men det blir det väl snart antar jag.
Kommentarer
Skrivit av: Maja

Det var ju kul att det blev solstrålar, även om du inte vet hur du gjorde. Superfina bilder på månen =)

2012-03-05 @ 23:14:14
URL: http://majahimajaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0