Fun. Fun. & Fun.!

2012-05-23 @ 16:52:34
Allmänt
Det var ett tag sen sist men nu är jag här igen.
Igår var jag först på fotoklubb och sen när jag kom hem så lånade vi hem två valpar. Urmysigt.
Och idag på EV:n så fotade vi Rödluvan, riktigt roligt. Ett enkelt tema där det var ganska lätt att få några bra bilder. Thumbs up för det. Just nu känns det äntligen som att sommarlovet inte är så långt bort, närmligen ungefär 3 och en halv vecka. 
Dagens musiktips
Medans alla andra lyssnar på deras hitlåt We are young, som jag lyssnade sönder för många veckor sen så lyssnar jag på Some Nights & som ni säkert har förstått så heter gruppen Fun..
NU blir det läxa, redigering, rensning och sortering av bilder. Ska bli skönt att få lite ordning på alla bilder. Jag borde nog lägga in de nya bilderna på den externa hårddisken också
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0