The purpose of life is a life of purpose.

2012-05-14 @ 21:11:58
Allmänt
Idag var planen att hinna redigera lite bilder, städa och göra lite läxor. Det har jag faktiskt gjort (stolt).
Sen putsade jag mina pandora och mitt Thomas Sabo armband. Mina pandoror hade jag faktiskt tänkt fota någon gång inom den närmaste tiden, när mina nya berlocker har kommit. Jag tror att det kan bli riktigt bra.
Jag har nyss varit ute och fotat lite självporträtt. Jag hoppas att någon blev bra. Förhoppningsvis är någon av dom så bra att den kan bli nya headerbilden, kanske? Aja ni får se. Nu när jag skrev detta kom jag på att jag faktiskt har 2 porträttbilder från Bilden som ni kan få se sen men , nu blir det en bild från EV:n. Det hade börjat blomma i parken ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0