The sky is blue

2012-05-16 @ 19:18:51
Foto - Djur
Underbart väder idag! Känns äntligen som att sommmaren är på väg. Idag har jag varit ledig från skolan och haft operation dagsverke. Då jobbar man lite för att samla in pengar till skolan som dom sedan skänker till välgörenhet. Så jag har krattat gården. Passade alldeles utmärkt för då fick man vara ute hela tiden. Efter jag hade krattat fick kameran komma ut i solen. Passade även på att använda mina closeupfilter som jag inte har använt på evigheter. Tova trodde nog att jag hade blivit fullständigt knäpp då jag hade linsen typ 8 cm från hennes öga. Tur att hon är snäll. Och duktig var hon då hon låg helt stilla så jag fick denna bild↓
Jag älskar himlen i speglingen.
Kommentarer
Skrivit av: Maja

Så fina bilder! Och att det var härligt väder idag, man kunde ju ha shorts!! =)

2012-05-16 @ 22:56:38
URL: http://majahimajaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0